Pinsamt och röda kinder

Hehe, jag råkar alltid ut för pinsamma saker.

Min syrra kom nyss och min grannes katt var framför bilen. så jag skulle få den att flytta på sig, så att min syrras pappa kunde köra iväg sen. Jag sa :kissen, gååå! Men eftersom den inte lyssnade efter några försök, så sa jag: shhhhhcc ( ist för schas ). Då kommer lillebrorn i min grannes familj ( vad kan han va, 3? ) och säger: Gör inte så till min katt!!
Jag svarade: Oj, förlå...jag visste inte att det var din katt ( håller inte reda på vems katt som är vems i detta område).
Katten gick iväg och jag hör killen mumla: Det visste du visst......

Gud, jag ville ju säga att jag ville skydda den, emn jag trodde hans föräldrar var ute. Pinsammare än vad det låter ( eftersom jag trodde de hörde... ).

Ja, när pinsamma saker händer vill man bara försvinna...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!