Rubrikerärsåöverskattat

Haha ang bilden i förra inlägget: ja jag fick idén från keela, fast det är inte bara hon som gjort det. Har sett många såna bilder på internet. Me. Jag tänkte faktiskt spela Sims men det funkade inte på min dator.
Nu ligger jag i min obekväma säng och typ deppar, för vi har skolfoto på måndag och jag kanske inte är frisk då. Fast det är inte det värsta, det värsta är att jag måste klippa upp luggen tills dess eftersom den ser himla apig ut och så ska jag färga mitt hår mörkt. Hur ska jag göra det om jag mår såhär? Får väl ta tabletter och gå till frissan imorgon eller något.. Ska jag färga håret rött kanske? :o haha nej.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!