Tv

Felicia åkte hem vid fyra. Då kom Amanda och Matilda förbi. Vi bytte julklappar med varandra :). Jag fick en hår-mascara av amanda och nagellack och ansiktsmasker av Matilda :). De gick hem efter vi hade spelat Wii en stund. Sen glodde jag på bloggar och ritvideos. Sen ritade jag.... Blev bättre i huvudet än på pappret.... Men jag har inte några bra pennor heller, så det ska jag köpa :D. Och juste, på stan köpte jag en liten resneccesär för 10 kr (rea) på H&M. Nu glor pappa och jag på tv, jag kan ändå inte somna haha :p. Det e ngt pogram om Rolling Stones. Det e bättre än ingenting iaf.
Ni kanske har märkt att det blir mkt inlägg från mobilen. Det e för att det är smidigt när jag ändå har mobiöen i handen. Och enklare med bilderna ;). Aja, ska glo på tv nu, ses<3

Ni får bild från idag eftersom jag inte blir bra på bild just nu...


Postat av: Kajsa

Vill också ha iphone :/



hehe;)

2011-12-30 @ 12:44:51
URL: http://kajsatorhagen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!