Test-dag

Hur bor du: I ett hyfsat stort hus.

Brukar du komma i tid:
Jaop

Hur lång är du:
typ 1.68m

Kan du laga mat:
Ja för tusan :)

Vad jobbar du med/pluggar du:
Pluggar i 6:an, annars lite fotojobb ibland, har ett i sommar

Vad har du på dig just nu:
En sov T-shirt och mjukisshorts

Har du någon fobi:
Nej, men stora spindlar är obehagliga och hissar är lite bättre nu

Hade du en bra kväll igår:
Tacos! annars hade jag migrän och allergi, som nu.

Vilket är ditt senaste inköp:
Ett par sneakers, men det har varit för varmt för att använda dem! :(

Din favoritdryck på morgonen:
Mmmm....Braaavoo apelsin juice :D:D :p

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Mamma och pappa köpte mina biobiljetter som jag fick från bravo 8)

Har du sovit i din egen säng inatt:
Klart ;D lustigt om jag inte skulle gjort det

Vad hade du sönder senast:
Ojj, kommer inte på.

Vem snackade du med senast:
Mami

Varm favoritdricka:
Oboy elr te

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
BRAVO :D elr BoB-saft

Alkoholhaltig favoritdricka:
Hmm..jag är 12? ;d

När gjorde du senast något riktigt dumt:
Glömde dra ner rullgardinerna, så solen lös mig i fejjan kl 5 på morgonen.

Saknar du någon just nu:
Ja, mina kompisar

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
smaska, gnissla, slafsa, elr suga på maten XD hatar sånna ljud

Någon jag stör mig på:
Min hund ibland

Intressen:
FOTA, mode och musik, resa.

senaste person du kramade:
venne

Senaste person du ringde:
Mammas jobb

Senaste person som ringde dig:
Mamma

Vad drack du senast:
BRAVO :D

Vill du ha barn:
När jag är vuxen, ja

Längtar du till din nästa födelsedag:
JA :D

Har rakat dina ben någon gång:
mm

Är du sugen på något nu:
BRAVO! :D

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
zero döh!

Använder du hudkräm:
Ibland

Attraheras du av män med skägg:
haha, omg, jag går i 6:an XD

Micro-pop eller poppa själv:
micro-pop, brukar aldrig poppa själv.

Brukar du baka:
JAPP :D

Röstade du i det senaste valet:
nej..?

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Beror väl på XD

Vilken låt lyssnade du senast på:
Whistle - Flo Rida

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Kanske min katt, vad vet jag?

Vad tycker du är äckligt:
se *vad ska man göra för att irritera dig*

Har du pengar på mobilen:
Jaoo :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!