Migrän-helvete

Asså jag mår verkligen piss. Är allergisk mot pollen upptäckte vi igår och nu har jag migrän. Får hoppas tabletten hjälper. Mår piss och allt jag vill är att komma iväg till storstan! Helst New york, Paris elr London. Men Stockholm skulle helt ärligt inte sitta fel. Trött på lilla "hålan" jag bor i. Trött på att inget händer. Trött på tråkig-shopping. Usch. Nu ska jag försöka somna till vakna med the Voice.


Postat av: Emma

Super fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

2012-05-22 @ 11:00:20
URL: http://emmawidahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!