Hundsaker

Ska ta upp vad jag tycker om hundkläder o allt sånt dör, kan få frågor/kommentarer om när jag visar bilder på bella med kläder. Så en gång för alla ska jag ta upp det!

Jag har kläder på min hund på VINTERN, när det är SNÖ ute och KALLT. Hon är en liten chihuahua, som fryser hur lätt som helst, då sätter jag gärna på henne en varm jacka anpassad för henne än att låta henne frysa som jag vet inte vad.
Men jag är fullt emot saker som dessa:;

Vad i helvete är det som är bra med en HUNDVAGN? det är ju rent ut sagt förjävligt när ngn har en sån, vad  är bra för den hunden? den får ju komma ut, men inte morti9on, som är tanke bakom promenader,kan den gå på toa där i? hmm..tror inte det va?

Så sånna är jag emot. Jag förstår att man har kläder när det behövs, skor när det ligger glas i skogen elr ja ni fatatr, men inte PYJAMASAR!?

denna kanske inte är en pyjamas, men ändå. Hatar dem.

Morgonrockar tycker jni kanske är skitonödigt, men den har jag inte så mkt emot. Om din hund hatar att duscha och hatar handdukar och verkligen fryser som min hund, kan en morgonrock/badrock vara bra faktiskt. Så inget illa om dem

 

Lite av mina tankar där ja :)

Här har ni mejj o Bellis' dock gamla bilder

 


Postat av: 9

Har ingen dogtrolley myselt...men kan förstå en del som har det...då HUNDEN ÄR GAMMAL...min är över 13 år och har hjärtfel och orkar inte alltid med att gå för långt...men har i övrigt ett liv där han stortrivs och mår bra. han får faktiskt åka bärsjal med mig emellanåt...ibland bara för han e "mattig" och jag ska fixa nåt....då hänger han på mig i den å SNARKAR han är för häärrrrrlig=) Som sagt...jag e lite splittrad i vagnfrågan...men bara för att ha en ...NEJ....om man har nytta av den JA....om man vet man e iväg på längre saker å hunden inte orkar hänga med hela tiden....eller va tycker du?=) kram

Svar: Sjukt bra svar! Har inte tänkt på det så, kanske för min fortfarande är "Mattes tiggare" och lite valpig (fast hon e 3 XD).Jag syftar mer på folk som typ rika snobbar som vill ha en hund, bara för att ha och sen inte iorkar gå med den och plocka upp bajs! Men detta ör ju det bästa med bloggandet, när man kan diskutera utan att typ bli värsta bråket som storbloggare :D
nellietrend.blogg.se

2012-07-20 @ 21:59:31
URL: http://ninemile.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!