Ett test

KÄRLEK:
Är du kär just nu? – Kanske det, elr aa...<3
Har du någon kille just nu?-  Nope!
Har du dumpat någon?- Jaop
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – Hmm.vad menar "du" då?
Vem kramade du senast? – Kommer inte ihåg, mamma igår tror jag XD
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – Har ingen kille, men svaret är väl uppenbart? Nej, aldrig okej

SKOLA:
Är du duktig i skolan? – Ja det är jag, enligt mig o mina lärare iaf ;)
Har du bra betyg? – Jaop, har inte betyg riktigt men ja
Har du fått göra om ett prov någongång? – NEPP, men nära på fysiken, fick hjärnsläpp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? – Ja, många gånger ;)
Sköter du dej i skolan?-  Jao, tror det :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – Har jag säkert
Haft mobilen på lektionstid? – Ja, den vibrerade, men ingen hörde iaf XD
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – Nepp, inte så att jag svarar om ngn ringer mig under en lektion ;)

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? –Japp
Trivs hemma? –Japp
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Nepp sa att jag skulle det när jag var 4, men gömde mig bara under trappan och grät XD
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Nepp
Vem betyder mest för dej i din familj? – Alla betyder precis lika mkt!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – Självklart!

VÄNNER:
Du har vänner? – Ja?
Du brukar vara med? – Amanda och Matilda för det mesta, mina bästa vänner sen jag var 6 år?
Vem/vilka var du med sist? – Lina,Emma,Ebba och Frida hemma hos Frida.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – Ja, de är mina vänner, kart jag älskar dem då.
Är det okej att ha kill-kompisar? – Varför skulle det inte va det, jag har varit kompis med Gustav sen jag var liten.
Har du pussat någon av dina kompisar? – sså, nej, tror inte det XD
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – NEJ!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Inte vet jag
Har du fått nån ny kompis denna månad?-Inte vet jag


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? – Typ
Tar kort på dina bröst? – Vrf skulle jag? ;d
Super dej packad varje helg? – Jag är 12?
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? – och vad är en fjortisfrisyr? Jag plattar det ja ibland.
Ditt hår e knallblont? –HAHAHA, klart det är, jag är sååå blond, verkligen -.-

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? – Nej
Vill du bli kriminell? – Nej!
Varför gör du sånt här? –Haha, är inte kriminell. Så vet inte?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – Haha, finns buss osv.
Har du suttit i fängelset? – Nej
Vill du hamna i fängelset? – KLAAART JAG VILL! haha nej ;o

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? – Jaa
När grät du senast? – Kommer inte ihåg
Du har gråtit över en kille? – Nope
Vem bråkade du senast med? – Vet inte, bråkar inte oftam, kanske ngt kompisbråk jag vet inte


Haha, jag har inget liv när jag är sjuk ;d migränen hr börjat gå löver lite nu iaf :P



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!