Ni söta läsare!

Åh jag älskar er läsare! Tack för att ni följer min blogg,komemr med tips osv. Det betyder verkligen mycket! :D
Ska ta åt mig era tips. Det är roligt för det ni vill att jag ska göra mer av, är sådant jag själv tycker jag borde göra oftare för att det är roligare.

Ibland vet jag inte vad jag ska blogga om, men alla har sådana perioder antar jag? Men då är det alltid kul att titta på era kommentarer. För då är det bara att välja vad jag känner för att blogga om just då! :) Älskar er läsare, ni håller mig på topp!

Förrut på min gamla blogg visste jag inte vad jag skulle blogga om/fick blogga om för mina läsare. Nu vet jag att det inte spelar ett skit i vad alla andra tycker, för om en person inte gilalr det jag tycker/skriver behöver den ju inte ens kolla in här! Eller hur? :) SÅ jag evt vilka bra läsare.

Min blogg är till flr att sprida mina tips,foton,tankar,min glädje, mina outfits. jag vill vara en stilikon,ge inspration och peppa folk. Så det är bara att fråga mej om saker, jag ska vara så ärlig jag kan, jag vill få folk att vara glada, jag vet själv hur det är att vara ledsen varje dag, hata skolan, ha noll inspration, tro mig, så var det för mig halva hösten! ;)<3

Så, jag ska vara superbra bloggerska från och med nu!




Lite peppande låtar (som jag lyssnar på när jag är nere!):




OCH ALLA  1D LÅTAR OFC!<3
(ursäkta att inte hela videosarna syns )

Så, ska inspereras av era tips nu! Hejdå sålänge!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!