Klarade dagen!

Jag gjorde ju en deal (tror jag nämde det förrut?) med min syrr att klara mig från 09.00 till 18.00 UTAN DH! Och jag klarade det!! (ävwen om jag hade bra lust att sätta på ett avsnitt när hon gick upp o la sig medans hon tyckte jag skulle vara social med henne...hmpf.. ;D) Så nu aka jag titta häcken av mig, även om jag är vansinnigt trött!
till Desperate housewifes! <3
 
Tog en PW med Stina idag också, NÖJD TJEJ!!! Vi var så effektiva och moderna att vi laddade ner Runkeeper! :D Vi gick 4,8 km på typ 53 min, ca 11 minuter per km alltså! Verkligen nöjd, tyck vad ni vill tycka, men vi var nöjda. Fast det var himla jobbigt när den ba: ...minutes, ...km osv, VAR FEMTE MINUT! XD och vi kom på att sänka volymen de sista meterna..... Haha, asgarv hör till PW, right?
 
Nu ska jag kolla ett asnitt till, sen blir det dusch och sängdags! :) Okej, klockan var inte så mycket, kanske två....
 
PS: Beställde hem ett par hörlurar idag! Så fett skönt att slippa dessa helvetes hörlurar som plågar mina öron varje dag! Iphones hörlurar är himla smidiga, men fett osköna... Men de ser ut som små kameror, övervakar-kameror, twihiwhii....
 
 
HEJDÅ! <3, pussmun är inte min grejj, men puuuuusssss!
 
 
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!