Idag

YES! SOMMARLOV 8)

Jag åkte hem efter en kall skolavslutning, fikade, åkte till Amanda, åkte till stan, hänmtade lillkusien, sne köpte vi pizza, drig hem och märkte att lille Wille hade utslag av en vacconation, så han fick åka hem :c
Skulle gjort en tidningsgrej med fotbollslaget idag, men hade inte tid så det får bli nästa gång! c: Men sen vid typ halv 6 runt 5 tiden drog jag och Amanda iväg på en cykeltur runt stan/fotorunda. Riktigt kul och mysigt. Efter det
så har vi käkat hos Amanda och DUNKAT MUSIK :D:D i typ 3 timmar, så har massor låtar på huvudet som ska in på mina spotify-listor :). Så min dag har varit awesome! ;D

Imorgon  blir det en tripp till norrköping för min kusins utspringning, sen komemr min andra kusin Lollo (felicias syrra) hit :)

Hörs imorgon, ska snart lägga img, är väldigt trött :3

en osminkad/ofixad Nellie som nog ska duscha med tanke på allt mitt hårspray jag har i hpret.... tror också jag måste tvätta löshåret :3


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!