Är med Emma o Lina

Jag är just nu med Emma o Lina, vi ska snart gå ut och göra ngt skojjigt tror jag. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men något hittar vi väl på.
Vid typ 5 ngnstans måste jag börja äta, göra mig i ordning osv, för vid 7 ska Hannas pojkvän Billy spela en fotbollsmatch, får se om jag tar med mig kameran och fotar litegrann. Men det är min dag, hööörs! :)

Postat av: julia.

Hej. Nu är det så att jag är med på din header från fotbollsmatchen, och jag skulle uppskatta om du tog bort den bilden.

Tack så mycket!
/Julia

Svar: Okej, jag gör väl det då
nellietrend.blogg.se

2012-06-27 @ 15:05:34
URL: http://avjulia.devote.se
Postat av: julia.

Tack så mycket, sjukt snällt! :)

Svar: Ingen orsak,den andra var inte så fin ändå ;)
nellietrend.blogg.se

2012-06-27 @ 19:25:39
URL: http://avjulia.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!