Lockar

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLSSSSSSKKKKAAAAR nmin locktång såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääär mkt! Den e asbra! Den heter OBH nordica CreativeCurls något sånt :). Ska fixa mina lockar igen, gjorde det imorse, men de försvann ;). Ska göra de lite bättre nu, fast jag ska på träning ;d
Ni ska få en bildbomb ikväll tror jag :).

min kusin Josse när vi hade ''slarv''lockat henens hår  med locktången ;)

klockan 5 e det träning, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :s tjaoooooo :).

Postat av: Anonym

2012-02-29 @ 16:36:40
Postat av: Melinda

sv; åh, tack! :) (råkade skicka iväg en tom kommentar, hahha)

2012-02-29 @ 16:37:00
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!