JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Damerna är i division 1!!!! yes! YES! Så spännande var det. Så glad, hela hallen hopppade och dansade när det avgörande målet kom till. Alla skrek och hejade. Så kul! Går inte beskriva känslan man fick när alla reste sig upp och man såg målet. Ah vad kul!
Min mobil la av när jag skrev om detta igår ._.

Idag ska jag vara med Amanda och Matilda. Så länge sedan så.
Nu måste jag ut med Bellis, tjaop

funderar på att göra en HELT ny design, den här börjar bli liite för stilren och enkel, om ni kollar på Catys och Keelas design, ungefär i den stilen vill jag ha. Ska fortfarande hålla mig till fotografering och mode. ALDRIG att jag släpper fotografering.


min vovve såg maten som stog på bordet <;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!