Herregud

Mitt huvud blev helt dmskdmslkdmkdmsldm förrut. La mig på golvet och typ ba: mitt huvud.... och så har jag ju fått jäkla tjock hals elr ngt, helt konstig känsla jag får i den när jag är sjuk. Men ska till mormor och morfars stuga i helgen för pappa ska på ngn kurs med sitt jobb, så mamma och jag åker till mormor och morfar istället :D.

Ska äta lunch nu. Sen ska vi åka när mormor kommer. Ska nog förbi maxi och köpa godis och någon tidning :). Min mamma är verkligen BÄST :D:D. Så snäll så att hon erbjöd mig hennes presentkort till bokhandlen för att jag var sjuk och jag har ingen bok att läsa :'). Det var faktiskt schysst tycker jag :). Så dit kanske vi åker innan, men troligen maxi, får se, måste ju ha godis!!!

Ska kolla på TV och ha det mys hela helgen alltså och FOTA! och denna gången ska jag inte vara så seg med att ladda upp det ;). Juste det är ju Let's dance och... NEW GIRL ikväll, YES :D:D:D älskar New Girl, mammas oh min
humor.. :)

På tala om snälla saker, min lilla issapissa får alltid sova i min säng (idag väkte hon mig halv 8 genom att trampa och gosa mitt framför mitt huvud, hon buffade och försökte verkligen väcka mig, och lyckades), vara hos mig, följa emd när jag går på promenad, vara på mitt skrivbord,på min stol, i mitt knä och hon har en egen hörna bakom min gardin, på en tygbit/gammal gardin och titta ut genom fönstret eller sova. Snäll jag är va? :) min älskade älskade issa<3<3




hennes favvoställe<3

Min andra favoritkatt är Smulan, som sedan oktober är helt försvunnen, Jag vet inte om hon är död eller vid liv. Om någon vet var hon är eller om hon har en ny ''familj''. Jag saknar henne så sjukt mycket, kan inte beskriva



dessa två katter är så övernatuligt keliga,snälla,sociala,tålmodiga. Wilmer kan slå till Issa, hon blir inte arg, hon har tålamod med honom!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!