10 Saker du inte visste om mig!

1. Mina tånaglar är fula, växer snabbt, går av och så har det varit sen jag var liten.
2. Spyr du, spyr jag.
3. Jag har en speciell stil, men  jag visar den nästan aldrig.
4. När jag var liten, grät jag aldrig. Kunde slå i så mina föräldrar fick säga: Du får gråta! Man får det.
5. Jag är laktosintolerant, vilket Lina säger varje gång jag käkar glass ;d.
6. När jag var typ 8 var allt jag ville att ha glasögon, fråga inte varför.
7. Jag kan lätt missförstås.
8.Jag klarar inte av att sitta bredvid ngn som: smaskar/tuggar högt(eller irriternade) eller gnisslar!
9. När jag sitter vid datorn för mig själv, kan jag sitta och göra grimarser som t.ex. fjortissmile. Bara för att.
10. jag kan styra min tunga väldigt mkt


detta är väldigt enkla saker för mig

 

 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!