Tacos

Hej, Ronja skulle åkt hem vid 1, men hennes mamma blev ''liite'' försenad ( vi fick ringa till henne vid halv 5 men orkar inte förklara mer, blir bara krångligt XD ). Då åkte jag och pappa till Stan och tog en liten fika. Jag gick till gina och kollade om de fått in min storlek i deras USA-jeans. Men nejnej, en storlek mindre. 38'an satt perfekt på benen, man gud vad liten midja man skulle ha för att komma i dem :3. Får kolla efter 40 en annan dag o_o.
Nu ska vi strax äta tacos, haha, sent kanske, men ingen i denna familj somnar ändå inte före 1-2. Sååå, hejdå sålänge antar jag...

Glöm inte frågestunden!!! ( avslutas på måndag )


bild från min och felicias plåtning i onsdags c: ps: Vi ska hämta henne från bussen imorgon :D:D

Postat av: Me

Jättefin blogg :D

2011-12-30 @ 19:37:11
URL: http://tipsanime.devote.se
Postat av: Hanna.

Cool bild.

2011-12-30 @ 19:38:09
Postat av: Isabelle Palmgren

fin bild:)

2012-01-03 @ 02:04:39
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!