Frida <3

FÖRLÅÅÅÅT men min dator är helt dum i huvudet på något sätt. Men de ska laga den stationära, så ska kanske ha den i mitt rum. sjukt klumpigt men smart, för kan spela sims på den! (När den är lagad såklart) Och å är den sjukt bra och den har ju mer minne och så.. Men vi borde Spara undan ALLA bilder och videor och sen bara rensa skiten för den är helt överfull...
 
men tänkte lägga upp lite bidler som jagtog på Frida förra veckan!! Ska tidsinställa något tills imorgon med.


Hahah, photofiltre suger.... men lär mig mer och mer så sen ska jag skaffa photoshop! Sålde även kameran idag och fick 4000:- i 500lappar :D. Så ska köpa min nya i helgen eller beställa imorgon! :D
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!