Lagfoto

Det togs idag med fotbollen. Nu har jag gjort mig fräcsh. Ska kolla lite bloggar och sen sova. Tagga inte skola imorgon, men tagga min kusins kalas. Ronja ponja fyller 10 idag. :). Ska även visa mina köp imorgon med. Missar dock min träning och får då inte spela på tisdag :(. Aja, får tagga nästa match. På tala om träning: behöver nya träningskläder :DD. Hejdå


Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, hur har din helg varit? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-14 @ 19:48:10
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!