Skypear

Sitter och snackar Med lina och molle. Molle sittet och randomt sjunger och han e asbra!!! ;)
Ska snart se på CSI! ch nu har jag tagit huvudvärkstablett så har inte migrän längre just nu så jag orkar blogga ;).
Ser om jag går till skolan imorgon, beror på hur jag mår.

Lite randomt: min mamma och pappa var och handlade förrut och skulle hämta en grejj hos idas pappa åt ida och de glömde det Ida blev sur och började klaga (lite på skojj då) på dem. När hon skulle hämta den bad jag henne ta med ett klädesplagg jag älskar som e hennes, gissa om hon fick med det? Haha, nej såklart hon inte fick. Så jag började klaga på henne då ^^.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!