Ångest!

Vill sjuuukt gärna ha en longboard. Har velat ha en sedan i vpras när min kusin lärde mig åka. Man jag förstår inte fiolk som köper longborads för 2000/3000kr -.-. Så jag har hittat en för 1000:-, men som sagt, det är maxet. Tips på bra sidor ( inte junkyard, det var dör jag kollade ).

Btw Ska snart käka lite och ikväll är det desperete Houswifes!!!! :D:D:D TAGGA! :D
Pappa och jag tog en snabbfika innan stan stängde ( Och jag spg ett dösnyggt linne på gina!!! ) och sen tog vi en sväng till sporthallen och övade teknik med min innebnadyklubba :D. Bra eftermiddag/kväll alltså ;)

Sitter och prioterar vad jag ska köpa för ngt för min månadspeng i April... Kanske en ny plattång? Fast å andra sidan kanske mamma och pappa kan betala den, eftersom mamma vill ha en ny hon med Då kan vi ju dela XD
Sitter också och lyssnar på David Guetta ( och alla som sjunger hans låtar ofc XD ) och 1D!!!<3<3 Hörs senare, nu ska jag stoppa i mejj lite pyttipanna ja!



Senare i veckan ska jag och Ebba hitta på ngt tror vi. Saknar verkligen våran BVFA-tid! Vi var med varandra under hela vårterminen. Sov över, badade i sjön, var sociala på fotbollsplanen på skolan på kvällarna och ja, vi var HELA TIDEN nästan :D. Våran gammla blogg (som vi slutade med eftersom den ''splittrade'' oss med bråk och sånt) heter: www.photofashion.devote.se
Hon kommer kanske hit på fredag och sover och så drar vi och spelar innebandy mot ngt lag på lördagen! Tagga :D

Ojj vilket långt inlägg :3


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!