Men ge er

Herregud, min bikiniöverdel ser asstor ut på bilden, så stor e den inte och jag har det jag känner mig bekväm i. Vrf skulle jag kolla på barnavdelningen när jag inte ens kan ha saker därifrån? Vad fan vet ni om mig? Jag skriver 10% av mitt liv här. Ge er? Och vadå de som går i nian har den storleken, VAD FAN SPELAR DE FÖR ROLL!? Jag är större än vissa i nian, jävla tönt säger jag bara. Har ni så fuckat liv så det ni orkar göra är att trycka ner folk pga en bild och speciellt när du inte känner mig? Vrf kollar du min blogg om du stör dig på mig, ska vi ses på stranden och se om du e så jävla tuff irl? Antar att det är så du vill? Jäkla tönt. Hellre tjock med en spetsbikini än att ha så tråkigt att jag måste hacka ner på folk ANONYMT via DATORN!?
där försvann lusten att blogga kära vänner, tacka hon som har ett tråkigt liv ja -.-'

Men tack till er som stöttar mig och faktiskt skriver bra saker oanonymt. <3 kärlek till er.

Ps: kan se din ip-adress? -.-'


Postat av: Anonym

Det var faktiskt mina kompisar som skrev det. Carro,och Petra. Dem hackar ner på typ ALLA. Inte jag!! Jag LOVAR!!

2012-06-08 @ 18:11:03
Postat av: Anonym

Du kan se vem jag är . Och min ip adress. Men, dem skrev det från min dator. Jag sa till dem att inte göra det. Men dem gjorde det i alla fall. Förlåt, om du fortfarande tycker det är mitt fel!

2012-06-09 @ 12:59:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!