Kvällen är min

Jag har tittat på canon eos 600D på flera sidor och den kameran ska jag ha. Gillar verkligen inte min. Mer amatörig tkr jag.¨Men pappa sa att vi kan ta med den till fotobutiken i gallerian för han i den butiken kan verkligen fotografering och kameror. Så ska se om det är fel på batteriet också eftersom 2 minuter filmning på halvfullt batteri verkar vara nog för den-

Men annars har dagen/kvällen varit mysig. Badade lite med Lollo o Felicia igen, har käkat isglass (laktosintolerant är jag) och nu blev jag törstig av att skriva så vi hörs imorgon! :D
jag bjuder på två sommarbilder. En från Maj och sen min och idas fina "händer som coolt nog bildar ett hjärta och måste fotas" - bild som är ett år gammal och som togs med min digitalkamera!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!