Justin Drew Bieber

Min favorit-apelsin <3 :') 
 
 
Jaf e sukt nervös, tänk om jag inte får en bilhjett!!!!! :'( Iaf så ska jag och Ebba och Emma förmodligen gå, om de får, annrs drar jag ensam! XD GUD VADVI SKA HA DET BRA I GOLDEN CIRCLE! :D <3
Nu blire ngn macka, hörs!
 
Justin Drew Bieber <3
Blir kär av namnet <3
Respekterar Jelena sjukt mkt, men självklart skulle jag bli glad om jag satt i Selenas sits :*
 
Kiss hug and miss/ Nellie

Postat av: Emmy

Det finns typ inga biljetter kvar till Golden Circle! Och du vet att dem kostar mer än tusen kronor väl?

Svar: Nej, de kostar 895:- ;) och de säkraste biljetterna släpps imorgon ;) Det vet du väl? ;) nejmen XD
nellietrend.blogg.se

2012-07-05 @ 16:57:32
Postat av: Emmy

Man kan köpa dem från andra sidor. Det vet ju typ ALLA. Dem samarbetar med den sidan som säljer biljetterna. För dem som inte kan köpa idag! Men du vet väl inte det. Och där kostade dem mer än 1 tusen!

Svar: Ja det vet jag, emn säkraste är ticnet, tänker inte lägga flera tusen på det.
nellietrend.blogg.se

2012-07-06 @ 08:52:34
Postat av: Emmy

ticnet var väl inte så säkert i alla fall? Du skulle lyssnat på mig!

2012-07-08 @ 00:21:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!