TV

Glor på TV och har gjort min matteläxa, elr har en del kvar, men mådde illa efter min choklad :( (är laktosintolerant hehe ) och när jag mår illa får jag huvudvärk och kan inte koncentrera mig, så fortsätter senare.

Aja, om 20 min ör det CSI Miami som gäller :D:D. TAGGA!!!!!!!!
Imorgon ska jag och mamm på stan och jag ska peka ut saker jag önskar mig :D ( FYLLER PÅ SÖNDAG :D:D:D)
Sen ska jag typ ringa stina och kolla om hon vill springa en runda lite senare imorgon :)


PS: Ang mina redigerade bilder folk undrar över: Ja, jag redigerar webcam bilder. Jag fixar färgen, för min webcam ger verkligen ingen rättvisa. Färgerna blir SUPERBLEKA om de e ljusa och SUPERMÖRKA om de e mörka. Så jag gör att det ser naturligaer ut.
Ibland fixar jag läppfärg i en rosa nyans, mascara och rouge :D:D:D söööttt....

Ungefär såhär redigerar jag mina bilder, men inte alltid lika starkt ;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!