Svar på frågor och mina tankar.

Den frågan får jag ibland av er läsare. varför lägger jag aldrig ut riktigta fotoinlägg, det är ju ändå en fotoblogg?

Det finns flera anledningar.
Jag har aldrig haft lust att sitta och redigera storleken ( måste göra det för att bilden ska passa in i mnin bloggstorlek).
Och sen är denna blogg inte bara en fotoblogg, även om det oftas uppfattas som det. Denna blogg handlar om kreativitet, hur jag jobbar för att få upp mitt självförtroende ( för helt ärligt suger det ibland när det gäller fotografering och kreativitet ), hur jag fixar och trixar och hur jag lever min vardag.

Ibland kan jag bara få ett helt random raseri-utbrott på mig själv. Varför kanske ni undrar? Jo jag har sånt dåligt självförtroende. jag kanske inte visar det så mkt i bloggen, men ni får ju lixom inte se 100% av mitt liv här. Snarare 10%? Mina raseriutbrott är typ att jag kastar en kudde i väggen och säger till mig själv att mina teckningar och foton suger. Jag får sånt självförtroende när jag är övertrött, sur, ledsen eller allmänt jobbig.

Aja, ska inte övverrösa er med mitt dåliga självförtroende. Känns som vi tappade bort oss i frågan om mina fotoinlägg.
Jag blir oftast inte så nöjd som jag borde bli med mina foton. Jag ä rädd vad alla ska tycka, jag vet inte. Det är väl att jag bara inte har lust. Jag ska bli bättre på det, jag lovar!
Sen undrar ni också vad jag vill bli när jag blir ''stor'' (ni fatatr väl vad jag menar). På den frågan kan jag säga:
Jag vill bli lycklig, vara rik (vem vill inte det? XD), jag vill bli skådespelerska elr modell ( elelr varför inte bpda två? ). Något som har emd L.A att göra?Jag vill också vara lite som Foki och Kenza, att resa så mkt som de gör. Jag älskar att hitta på nya saker, att åka ut på äventyr att upptäcka nya städer.

Städer jag MÅSTE besöka innan jag dör: ( ingen rank-ordning)
1.New York
2. Bangkok
3.L.A
4.Paris
5.Tokyo
6.London
(och varma länder haha, emn det är städerna haha )

Min ena faster ( okej båda, men den ena mest ) har rest sjukt mkt. Jag minns hur hon sa när vi kom ut från planet vi pkte med till mallorca ( det hade varit luftgropar typ, vi föll flera meter, åpkte upp, svängde och herrejäklars vad läskigt det var ): Det här brukar inte hända! Var inte rädd för att flyga okej? ( det var första och enda gången jag har flugit. )

Ojj, detta blev ett långt inlägg..... det kändes skönt att skriva av sejj haha XD

Bara för det ska ni få lite randiom bilder! :)


utsikten på mallis<3


amada, ida ioch jag ( älskar mina systrar över allt annat )


ush vad mitt hår var risigt... ( notera att mallis var 2010 haha )


jag och ida!


och helt random en bild på mej, amanda och matilda<3<3<3<3

hörs senare, tjaoo


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!