Men åh!

Satt olch skrev ett långt inlägg här från mormor och så försvann det ;(

har varit på bokrean, men var för trött för att leta ordentligt, emn  hittade iaf inget. Sen drog pappa och jag till ett fik och nu sitter jag hos min mormor medans pappa och mamma e iväg.

Ska ju till örebro idag med mina kusiner. Tar med mejj kameran så att ni får bilder när jag komemr hem ;).
Åkte ju till Leksand med dem i sommras och oj vad kul vi hade de dagarna! Såd et här kommer verkligen bli awesome, synd bara att bikinin från kimstore sitter fast i tullen i kina så jag hann inte få den, men ahr ju två andra bikinis som e lite awesome dem med ;).

Skriver förmodligen innan jag åker tjaoo.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!