Hemma från MAXI :D:D:D

Usch. blev besviken på maxi eftersom de inte har karamell-kungen/godis-prinsen längre :(. Båda jag coh min syrra tyckte att det hade blivit sämre. Hitatde bara ca 3 goda saker >:( får gå tioll affären vid oss hädanefter... Köpte marabou degestive :D. Asgott! Köpte pappersnäsdukar :) bra för min täppta näsa, håller på att bli sjuk :(. men måste vara med på innebandymatchen och efter det kan jag bli sjuk :D. imorgon asså ;). Sen köpte jag juliatidningen igår, den näst bästa tjej-tidningen :). Sen köpte jag zyx-tabletter till min hals :). Och så är det melodifestivalen :D:D:D. Bra lördag alltså :). Bara mys med familjen :D.

Nej, ska vara social snart haha. Lägger yupp bilder på min nya eyeliner från wet'n'wild lite senare :)
Tjooo


Postat av: Fatma

Bloppis igång! :)

2012-02-11 @ 18:48:34
URL: http://fatmas.blogg.se/bloppis

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!