Dag 1- En bild på mig + 10 fakta

Ska hålla igång mitt bloggande ännu mer med hjälp av ett test.

______________________________________________________________________________________________

Visste du att...

1.Jag hostar alltid under pinsamma situationer?

2.Jag avskyr när folk kopierar min stil?

3.Jag får kräkreflex när ngn rapar ett äckligt ljud?

4.Mitt mellannamn är Elise ( uttalas eliis )?

5.Jag älskar One Direction?

6.Jag gillar någon?

7. När jag skriver detta har jag 1632 bilder på min mobil?

8. Jag stör mig på sånna som säger att de är intresserade av fotografering och skaffar sig en systemis, men det ändra de gör är att ta kort på sig själva i spegeln?

9. Jag har världens sämsta cykel som jag ofta vill slänga i närmsta vägg?

10. Jag ''gillar'' att höra på lögner när jag vet sanningen?

 

dag 2 kommer imorgon, dag 3 efter det osv.

Lägger upp bilderna från min promenad senare!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!