Nytt smink och sånt

Ni ska få se det imorgon. Annars har jag tvättat mina sminkborstar när jag väl kände mig lite taggad. Jag är sån, jag kan få värsta energikicken på kvällen ochtyp vara på asbra humör o allt, sen *knäpp* försvinner det och jag däckar ihop i sängen och hela världen är emot mg... Så gäller att passa på när jag faktiskt är på bra humör!
Nu ska jag göra mig iordning för sängen och kolla film.
Jag har en finne på örsnibben btw (hahha, måste bara ta upp det förlåt) som typ är större I örsnibben.... Wtf? Den gör iaf ont men kan inte få bort den lixom.... aja, ni får en färsk bild p å mig och Bella!

Postat av: Anonym

Var och shoppade lite, vad var det bästa jag fick med mig tycker du?
http://mimmiiiss.blogg.se

2012-08-26 @ 14:08:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!