Kusinervitaminer

Jag mår lite bättre idag, men är fortfarande tjock i halsen och allmänt slut i kroppen. Men ska ta tabletter  för när pappa komemr hem från jbbet ska jag ner till kusinerna och fira felicia som har blivit tonåring nu! Ett halvår kvar, sen är det min tur minsann!
Jag har bara sista säsongen kvar av desperate, fast har ju sett alla dem avsnittten  på tv redan s¨kan ju allt som händer....
Nu ska jag ner till mamma en stund tror jag, sen kanse jag kollar en film, det var länge sedan! ^^
btw: Jag har slatterknä och då har min läkare sagt att jag inte ska sitta på knä för ofta för jag kan lätt få ont som jag har nu igen då. Så min mentor ska kolla överskåp!!! Så jag hoppas jag kan få ett...
Jag vaknade vid halv 11 idag!? Inte min stil brukar vakna vid 9 senast?
 
annnars har jag myst hela morgonen... men nu har jag fått mitt vardagliga glass-sug. Något jag måste ändra på innan jag blur fet som en björn ^^


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!