Dagen.

Jag mådde inte alls bra i mitt huvud imorse. Så jag fick vara hemma, men jag ville inte missa hela skoldagen och jag kände mig bättre vid lunch. Så då gick jag dit ändå. Kände mig så taggad och duktig på slöjden. Men så sabbar jag allting genom att ha fel färg på min tråfd och tydligen sy fel. Jag tyckte min färg på tråden var fin XD (asgrön tråd på en banangul handduk haha....), emn inte min lärare. Så fick klippa bort allt, jättekul..verkligen.
Efter skolan drog kjag hem, gjorde mig i ordning och drog till stan med mina kusiner Lollo och Felicia. Så länge sedan jag såg dem! Vi hade trevligt och jag handlade ett linne som jag ska visa snart. Hittade en ASSNYGG väska ( har letat efter den sortes väska sjuuukt länge ) men hade inte råd haha XD. Men behöver en ny väska, så får spara elr ngt. Men aja, ett linne blev jag nöjd med i alla fall!
Har precis käkat mammas hemgjorda pizza ( som btw var sjukt god! ) och nu skriver jag detta inlägg, redigerar bilder, lyssnar på musik osv....
Hörs senare!
¨
blev ganska nöjd med denna bild på mej XD


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!