MER TEST :D

Brist på liv...

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Tror det.
3. Är du uttråkad? JAAAAA :(
4. Är du ledsen? tror inte det.
5. Är du italienare? Nej?
6. Är du gravid? NEJ!!
7. Är du full? Jag e 12? självklart inte
8. Är du en cooling? Of course 8D
9. Är du från Irland? NOPE
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? JAOP!

Kärlek
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, det har jag
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? har jag säkert
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?Nope
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet inte, det e ju hemligt? ;)
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja! självklart!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? BÅDA!
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet!! defenitivt
6. Coca-cola eller Pepsi? Båda är goda!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Båda!
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nope, har inte smitit hemifrån, bara på sims 8)
2. Brutit ett ben? Nej, som tur är!
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nee....
5. Ljugit för någon du tycker om? Har jag säkert gjort :(
6. Ätit en hel tårta? Nej, då mår jag illa!
7. Gjort bort dig offentligt? hah, ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Någon gång kanske, inte nu iaf.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja! många gånger
10. Velat försvinna? Haha, ja, häromdan ;)

skit
Vad såg du på tv sist? Vakna med the voice och the ellen show
Vems blogg läste du sist? Fokis!
Vad åt du sist? Chili con carne med macka ;D
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Lina kanske`, vet inte riktigt
Vem messade du sist? Maja
Vad läste du sist "bok"? saknad: Jennie, 3 år
Vem pussade du sist? Vet inte XD
Vem kramde du sist? Mamma, igår tror jag ;)
Vem bjöd du sist på något? Adam i min klass, gav honom två kronor när han skulle handla, snällt va? XD
Vad köpte du sist? Glass!! Annars skor :)

Brist på liv ja:)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!