Hemma och trött

Somnade på väg hem, riktigt skönt, tydligen sov jag med öppen mun för efter en stund fick jag en mobiltelefon i munen! ;o tack Ida!
Vi kom till stan typ 8 minuter innan allt öppnade, så vi satte oss ner och sen rusade vi in i de olika butikerna! SÅ KUL. och det bästa: NEW YORKER HAR ÖPPNAT I LINKÖPING!!!!! ::D:D:D:D:D:DD YES! SÅ NICE O BRA! Världens bästa butik, hade  typ 13 plagg elr nåt på två minuter att prova XD. Slutade med ett par jeans och en skolavslutningsklänning som ni ska få se i min video strax!<3<3 ska bara fota allting!
Vi lunchade med Fish and Chips! :)
Nu flyttar vi in en hylla i mitt rum så jag kan få plats emd saker :D (Y)
Hörs snart då!




Postat av: Felicia

Jättefin blogg! :D Ha en jättebra söndag! :D

2012-05-13 @ 11:19:50
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!