Hejjpådejj

Kom hem från en god middag med pappas kompis och deras familj, har hållit inne min huvudvörk, men uscg vad det gö ont! (ursäkta konstig stavning, men mitt tangentbord e lite wierd.) måste ju fan ha ngt problem med skallen, nej gud, mår inte bra.

Fick reda på idag att jag har kemi-prov imorgon som första lektion och jag kan verkligen INGET av det vi har gått igenom, har varit sjuk så mkt, mrn funderar på  en sak med min pappa, vad är bäst:
-Att få dåligt på det här provet och berätta för min lärare Tony att jag inte hade pluggat för jag inte visste om provet och sen plugga som tusan och få TIPPTOPP på¨omprovet.
Eller:
-Få typ ok på detta prov och inget mer, alltså på gränsen till dåligt/omprov?

vad tycker mina läsare? Kommentera!NEED HELP



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!