fsfbsg m.xczm

HATAR ATT VARA SJUK!!!!! Missar så himla mkt, både fritidsmässigt och i skolan!
Jag vill va med kompisarna, åka longboard med Emma, Ebba, Lina och Frida (för hon har också en nu :D).
Tur att jag har Frida! Messade henne och hon ringde upp sneare, så hon ska komma hem med läxor imorgon åt mej 8), bra, emn inte så ''roligt'' om ni fattar? XD
Kommer blogga bättre när jag mår bra.

Ni är ånga som väntar på design. Min kö just nu (kör lite på varje, men den som jag lovat längst först osv.):
1.Julia-klar i princip
2.Elin
3.Thilde
4. Frida

tjohop, nu ska jag sova

Ni får bild på godis sålänge....tog den för ngt år sen.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!