Bra gjort tjejer!

Kollade på 98:ornas (och några från mitt lag) dm-match, de förlorade med 4-3, men det sista målet var lixom inget speciellt, blev en straff i sista sekunden för en tackling i friläge elr ngt sånt. Bra gjort! Tyckte ni var bra Sara och ni andra :).Sara är den ändajag evt som har blogg ;). Så ska snart åka och köpa lite fredagsgodis med syrran och imorgon väntas Linköping! :)
Ska handla en skolavslutningsklänning om jag hittar, kaaaaanske en klocka och två långärmade tröjor jag kan ha under matchstället/träningskläderna när det är kallt. Benskydd hoppas jag att jag hittar! :) Ske se om giona har en topp jag vill ha som e slutsåld online :D
mina ögon e typ svart av all mascra som har kladdat och mitt hår e jag vet inte vad, blåste som helvete vid fotbollsplanen!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!