Tankar

Dags för ett tråkigt inlägg. Pappa har min dator på ett ,öte, så har ingen webcam elr ngt på den stationära.

Ska ta spruta imorgon för livmoderhalscancer. Så superinte taggad! '':D''
Jag och sprutor har inget kärt förhållande. Själva sticket är jag inte så rädd för, har alltid emblaplåster haha men HATAR när vätskan sprutas in i kroppen!!! Euuuuuch*ryser*. Så jag kommer må skit efter det för jag blir alltid sjuk efter dem jäkla sprutorna! USCH! Kommer få panik där inne. SKa bara inte gråta, HATAR att gråta inför folk :3. Fast som tur är så är våran skolsyster assnäll. Lugn och jättetrevlig.

Nu ska jag äta ngt, sen ska jag fota mina nya iphoneskal som jag fick av mina kusiner idag :D försenad födelsedagspresent ;).

ingen bil. boring jag vet.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!