Svar på frågor, del 1

Kör del 1 idag så kommer del 2 imorgon ;)


Om du fick ändra din blogg på något sätt som du inte kan, vad skulle du vilja ändra?
Hmm..asgrym bloggdesign. Nej, jag vet faktiskt inte, lite svårt att bara komma på såhär direkt haha.

hur många besökare/visningar har du per dag
Blandat! Det beror på hur ofta jag uppdaterar och vad jag skriver om. Men ca 33 besökare per dag.
Visningarna kan vara 150 ena dagen och 24 andra. Det skiftar verkligen!

Önskar du dejj något speciellt tills...julafton?
Tja, jag vill ju åka utomlands. Men helst till New York eller Paris.
Men jag vill ha massor med vårkläder nu och skor och jag vill ha massor.
Suger att jag inte kan jobba med tidningarna längre -.-



Vilka är dina bästa vänner?
Amanda och Matilda! Har gått igenom vått och torrt med dem.
kan snacka om allt mellan himmel och jord med dem. De finns verkligen där för mig!
Går inte beskriva våran vänskap!


Vilka bloggar följer du?
Keela
Kenza
Foki
Tinkerbella
Hannalovisasol
Seriouslife.blogg.se
Tyras
Fotolottablogg.se
och flera mer!

Hur kommer det sig att du började blogga?
Den frågan får jag jätteofta!
Kort sagt: Kände för det, ville lägga ut foton och jag älskade Kenza och Foki!

Vilka affärer handlar du helst/oftast kläder i?
Gina tricot! ÄLSKART! MIN FAVVOAFFÄR!
Iof finns typ bara den och H&M där jag bor^^.

Vad gör du om tio år tror du?
Fotograferar, är en designer/skådespelerska, kännar pengar på bloggen och lever mitt drömliv!
Hoppas ju på det iallafall!

Stockholm eller Göteborg?
Göteborg om vi snackar nöjen och stockhom om vi snackar Kenza och shopping :D

Vad är din favoritmat?
Tacos :D Men framför allt: Friterad kyckling emd ris och sötsur sås! :D:D

Vad är din favoritfärg?
ROSA! Think pink!

Är du bortskämd?
Nope! Köper det mesta själv! Även om jag blev mobbad för det i 3:an -.-

kan du visa kort på dina favoritsmycken?
Sure! Här är min Kenzaring. Den e förliten så vi ska byta den


har du en kamera? Vilken isåfall?
Japp! En Nikon D3100 med tillbehör :)

Kommer med de andra imorgon!/ Nellie

Postat av: Fredrika

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?!

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Kicks & Åhléns.



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, jag har testat själv. :)

2012-03-10 @ 20:47:23
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

---

Hej! Jag är med och kvalar till Miss World Sweden för att förhindra mobbing och drog/alkoholmissbruk. Kolla motivering och rösta på mig så är jag dig EVIGT tacksam!!! http://www.missworldsweden.se/kval2012/emelie_nielsen Detta är min dröm!



Radera detta om det ej intresserar dig.

2012-03-10 @ 23:10:25
URL: http://mmeeli.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!