Mellanmål

Sitter och käkar mellanmål just nu och kyssnar lite på spotify. Har två mockarutor med på brickan :D. Jag evt jag vet, jag ahr sagt att jag ska vara nyttig, men dem är ju så goda och dem bad mig i princip att äta dem haha. Nejmen jag gjorde ett litet undantag för denna gång. två små mockarutor, ser ni, det låter lika litet som det är :P.

Jag ska vid tre-tiden åka iväg till stan med pappa och lina hänger på. Lina har presentkort på Gina tricot som hon tydligen fick i födelsedagspresent :D. Ska kolla lite me henne då.  Ska testa ett pqar converse och ett par asfina jeans tror jag. Åh! Jag e pank ;( Lyllo Lina med hennes jäkla presentkort.

Nu ska jag fortsätta äta här. Vi hörs efter träningen som vi drar till efter stan;).


Postat av: Anna

Hej ! Älskar din blogg så skulle vilja fråga lite grejor :D

kan du typ gå ut och fota eller något och visa resultat sen , tycker det är jättekul och få se dina foton :D

2012-03-12 @ 16:21:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!