JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Titta vad som kom med posten idag!!!!!

min efterlängtade USA-bikini!!!!!!

Det blev problem för webbbutiken för deras bikinileverans fastnade i kinesiska tullen, men nu är den min! jag är sjuuuuuuuuuuuukt nöjd! Bra material, färg och det var bra att jag beställde en stor storlek för det var ganska små storlekar i sig! Men åh vad nöjd jag är! Den här ska jag använda flitigt i sommar!

Den hä dagen har varit awesome hittils. Ganska lugn skoldag emd chill för vi hade teori på idrotten och fick då 45 minuters rast :D och mitt hår har varit nästan spikrakt utan att jag har plattat det :) och mina skor matchade äntligen till mina kläder :D:D.

och mitt hår som brukar vara så lockigt annars!

Ni får en dagens outfit senare. Nu ska jag käka lite, sen ska jag titta på cyklar som jag kan sommarönska mig^^.

PS; Designen jag och Ida håller på med är snart klar! Så snart ska ni få en helt ny blogg att titta på!
Tjao såålänge!

Postat av: emma

vart köpte du den ?

kan du länka sidan i ett inlägg eller ngt (A)

2012-03-05 @ 19:22:52
Postat av: Fanny

vart köpte du den och vad kostade den?

svara gärna på min blogg, kram :)

2012-05-13 @ 18:43:57
URL: http://fannythaii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!