Hmm, why me?

Har stukat fotjäkeln! Passar inte neligt mej att gå runt i kryckor när man vill cykla o allt! Men ska se till att må bättre senare i veckan! Vill ju fälja med Stina till stallet lixom!

Har funbderingar, har asont i huvudet varje dag och ibland ser jag lite suddigt, kanske dahgs för att testa synen!? Jag ar gjoretr det två ggr förrut i 3:an. Men då sa hon: gå till ögondoktorn, ngt fel e det, men vi vet inte vad. Så jag gjorde det men fick aldrig svar på vad det var :3. Aja, ska käka bulle nu! Tjaoo

Gammal bild för jag sitter vid den stationära datorn, där alla jmina bilder från januari till augusti förra året finns!

från augusti haha!

image description
btw, detta e min cykelsadel till min nya cykel! Nice va? :D älskart! Think PINK så hörs vi sen!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!