DAG 6 OCH DAG 7

Dag 6- Min favoritplats
Hmmm.... Min mormor och morfars stuga! Går inte att beskriva, emn jag älskar att vara i skogen cid min mormor och morfars stuga och vid deras badplats och deras lilla båt, som ligger nära deras stuga! Så där fick ni det svaret!
Har ingen bild just nu :P.

dag 7- I min handväska...
finns skolgrejjor och oftast pengar, min mobil, tugummi,nödfallspengar, presentkort på mitt favvofik, min kamera ibland när den inte e in vanliga väskan och ja, lite smått och gott :)
inga bidler, är för trött, ska upp tidigt imorgon, så nu ska jag öläsa en bra bok som heter TRE.del 7 ;) har läst serien ut ca 2-3 ggr men what ever ;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!