Chokladbollar


Jag och ida har precis bakat chokladbollar som vi snart ska käka.
Min huvudvärk komemr och går, men har ingen feber så går nog till skolan imorgon ;).

Postat av: hejhej :D

Hej , först vill jag säga att du har en jätte bar blogg !

Sen var det så att jag tänkte fråga om saker som jag skulle vilja se mer av på din blogg :)

1. Kan du lägga ut dina favoritplagg ?

2. Kan du lägga ut ett inlägg om dina bästa fototips?

3. Kanske skulle va kul med en tävling ? :D

4. Jag tycker det är jätte kul när du lägger ut ''dagens outfit'' och att du skriver var plaggen kommer ifrån . Så det skulle va super kul om du kanske kunde lägga ut varje dag om du hinner :)



Det här är INTE några krav utan bara tips om vad som du skulle kunna göra :D

du behöver verkligen inte göra dessa grejer om du inte vill/orkar , skulle bara vara jätte kul för alla läsare osv :D



Ha en bra dag !

2012-03-08 @ 16:37:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!