Bikini

Min nya favvobikini från Cubus , tog dock två storlekar stor underdel, för de ör jäkligt slarviga med storlekarna på hängarna -.-'


Postat av: Anonym

Oj! Du måste ha bigga bröst. Den storleken har dem som går i nian. Lite för sexig för dig, med spets och allt. Du borde kolla på barn avdelningen nästa gång. Eller har du string också?

2012-06-07 @ 16:46:23
Postat av: elin c:

Wow! Jätte snygg bikini! :D

Lyser sommar färger om den!



Btw,jag undrar om du har fått mitt mejl jag mejlade till dig? :)

Ha det bra!



Du över: Wtf? Spelar väll ingen roll vilken storlek man har? Dom i nian kan ju ha jätte små storlekar? Lol,så himla omoget att skriva det där till henne ._.

Är du avundsjuk eller?

2012-06-07 @ 23:52:10
URL: http://cawu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, sorry? Min åsikt bara..

2012-06-08 @ 18:09:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!