Spontant kvällsinlägg...

Nu de senaste dagarna har jag ju varit i stugan och min kusin är ju här, så har helt enkelt lagt bloggen i andra hand, men det blir bättre imrg! Ska till Math och Mända och sova över, sjukt länge sedan vi gjorde det alla tre, kommer bli skitkul! Btw: hotellet vi ska bo "på" i Sthlm har fritt internet!! Awesome va? Och sen kommer jag ju mobilblogga/vlogga osv.. :D så sjukt kul :) längtar redan som tusan! Och ang. Min och math's blogg kommer den inte bli av, vi orkar inte och så här i efterhand tkr jag att det var bra att vi sa nej för jag kommer ihåg hur det är, att dela blogg, jobbigt. Höres imorgon! :) och btw igen, så här i mitt spontana kvälls-inlägg, jag ska börja ta med digitalkameran oftare nu! Men i Sthlm ska jag ha systemen! Bjuder på min exalterade bigday just nu och min humor!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!