Huvudvärk

Ni dom har hängt med ett tag vet att jag får migrän väldigt lätt, orkar inte få ib på vrf men det är så. Så jag tog en tablett, tog ett glas vatten och nu sitter jag här med min lilla issa, fast i skrivande stund tog jag ib henne för grannkatten kom och de bråkar jämt på nätterna! Så nu sitter jag här ensam och ska lösa mitt pengar-problem! Morgondagens planer är väl att va med ngn kompis (kanske lina) en stund, men vid 3 så drar jag med/ möter pappa på stan och tar en fika, vi brukade jämt göra det minst en gång i veckan efter skolan! (då han jobbade en gång i veckan, ananrs hemifrån) Men nu har det blivit sämre med det, så nu ska vi ta tag i det! ;) Hörs senare!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!