Jeffrey Campbell

håller på med ett modecollage, men ska käka popcorn ^^. Nyttigt.... hehe.

btw:
Jag är typ SÅLD på jeffrey Campbell så gissa om jag blev avis när jag spg att Kenza hade hittat en butik i New york som sålde för 300 kr paret!!!!!!! Jag menar, 300 kr!!!!! Dem e fejk men ändå! 300, får typ panik här och vill till new york :(. ( för er som inte vet: Jeffrey campbell kostar i vanliga fall ca: 1600kr! ) Åh, jag vill till new york, inte bara för skorna, för det är på min lista: Städer jag måste bsöka minst två gånger innan jag lämnar alla jag känner ;).
SÅ OM NI VET EN SIDA SOM SÄLJER JEFFREY CAMPBELL-LOOK ALIKES, KOMMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
drabbas smått av panik här :(

deras lita-spike skor :D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!