It's Friday night...

..and i'm chilling at home!
Jag sitter just nu och chattar med folk och småglor på TV :P. Ska byta rum imorgon :D. Till det största :). ASKUL :D. Älskar det rummet haha.
har ritat lite precis, blev missnöjd, som vanligt. Haha förresten, i skolan kördew jag, Adam,Felix,Emma,Tove och jakob att man ska slå på varandras händer ( ni vet slå, lägg handen överst, när du komemr längst ner börjar det om för dig ;p ), fy vad min hand blev röd haha XD. Det gjorde så jäkla ont :3, men höll ihop ett tag, tills jag rakt ut skrek: AAAOOOOTCCCCH!  (skriker det ibland ist för ajj ) jag kom på 4:e plats 8)
ger ingen bild, för min webcam suger för tillfället :P. Kan iof slänga in ngn mobilbild haha :P.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!