In my sunglasses

Appen segade hela dagen igår med :P

Iaf, igår åkte mamma upp till sjukhuset och kollade sin arm hon har haft ont i ett tag, så medans de var där var jag hos mormor igen :). Nu var morfar hemma också :). Läste min tidning och ritade en stund. När mamma och pappa kom så åkte vi hem och kollade på TV en stund. Det var vid 12 vi gick och la oss tror jag. De hade med andra ord åkt till sjukhuset vid 8 tror jag, så att ni inte tror att jag inte kan va ensam hemma ngn tid på dygnet haha.

Idag händer inte så jättemkt Jag ska senare till Frida för en fotorunda, sen ska jag till bokrean och leta efter en fotobok eller teckningsbok. Kanske tar en promenad med mamma, pappa och hunden min ;). Sen åker jag kanske till simhallen med Lina en stund :D.Ska ta vara på dagen. Nu när jag e nyttigare mår jag mkt bättre och är allmänt piggare och gladare :D:D

ja, solen tittar fram :D Nej nu ska jag ringa Frida och kolla när vi ska ta en fotopromenix ;)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

cool bild!!

2012-02-24 @ 20:59:05
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!