Stina C. Källqvist

Hej alla barn, nu är det barnprogram!
Eftersom både jag och Nellie ligger hemma och är sjuka idag så är vi extremt sociala med varandra över facebookchatten, och bestämde då att jag skulle gästblogga här en snabbis - bara för att mitt liv suger så mycket att jag är så uttråkad man kan bli...typ. 


Jag heter i alla fall Stina C. Källqvist, weird det där med C:et, I know, och är en extremt tråkig tjej egentligen. Men nu ska inte det här bli en sån där tråkig text som alla fick skriva om sig själva till den nya läraren i femman (eller ja, jag fick göra det förra veckan..), utan en intressant och förhoppningsvis läsvärd text om mig själv och livet! :D 
Då börjar vi: När vi nu påbörjat mitt nionde skolår är jag så skoltrött att jag skulle kunna bränna ner min skola till grunden. Trots att mina betyg är relativt bra för att vara mina så skulle det inte förvåna mig om jag aldrig får något jobb över huvudtaget, men jag oroar mig inte alls. Jag vill göra något kul av mitt liv, något jag trivs med. Min passion är kreativitet. Jag skriver, ritar, fotograferar, filmar, skapar videos och bloggar. Mitt brinnande intresse är Speedway, och jag fotograferar för Juniorvärldsmästarens Maciej Janowskis hemsida, som ni hittar HÄR. Det blev väl mitt ''genombrott'' inom fotografin, och nu kan man hitta mina bilder lite härochvar på datorn inom speedwayvärlden.


Om jag skulle beskriva mig själv så är jag nog ganska medelmåttig och tråkig. Jag gör inte mycket väsen av mig helt enkelt. Dock har jag fått höra helt andra saker från olika håll, i stil med: Du är så grym Stina! Det är inte många som är som du. 
Vet dock inte riktigt om jag kan hålla med.. ;) 


Jag och Nellie då, hur känner vi varandra? Hur kommer det sig att vi är så bra vänner trots den relativt stora åldersskillnaden? Varför?
Well, man kan väl säga att Nellie är lillasystern jag aldrig fick. Vi fotar väldigt mycket tillsammans, och de bilder jag är som mest nöjd med är till största delen fotade av henne. Bland andra bilden här ovan! 

Så, det enda jag kan säga: Start fighting with Nellie, and get hit by me. 

Nu ska jag inte tråka ut er mer, kika gärna in på min blogg http://mirabiliss.blogg.se/ , hörs där! :)








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!